Noll

Nollningen sög! Så efter 2 1/2 dag gav jag upp. Att leka kull med ko( kull leken, fast när man blir kullad så ska man ställa sig på alla fyra och vänta på att bli "mjölkad") vara kokande ägg, spagetti och fräsande bacon och stå å skrika 3 olika ramsor dag in och dag ut är inte min grej. Lite mycket för hög ljudnivå också. Inget direkt sug att stanna kvar på kvällarna och festa med dem heller... Kalla mig tråkig, men de va inte värt 500:- nolleavgift (till alkohol som jag inte sett röken av) + kåren avgift 300:- + tåg resor 300:- + tåg kort 880:- (nödvändigt kort!) Men jag fick jobba på VP istället och har tjänat ihop de förlorade pengarna... Nåväl. Jag testade iaf. Och kan inte säga att jag inte försökte, för de gjorde jag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback