Drömmarna

På den senaste tiden så har mina drömmar bestått av liknande innehåll. De handlar om "killarna i mitt liv", de som har lämnat flest avtryck.
And the guys are:
F: Bästa vännen med underbart humör!
J: Kärleken i livet. (som hoppar in lite då och då i drömmarna)
D: Den dyra läxan som kostade mig mycket.
R: Tonårs förälskelsen(?) han som gjorde de roligt att gå till skolan.
P: barndoms vännen. (ny för i natt)

Sen att drömmen tog upp "P":s mammas sjukdomstillstånd(?). Undligt..
Hela drömmen är så klart i skolmiljö, konstigt va? =p
Det är det ända ur drömmen som jag fattar, platsen.
Men vad gör mitt livs killar där?


Vet inte varför de dyker upp, men de förstör min sömn rejält.


Nu har jag i alla fall fått skriva av mig lite så här klockan 2 på natten.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback